Циљ овог рада је упознавање ученика са појмом
квадратне функције, њеним графиком, особинама и карактеристичним тачкама.
Лекције су пропраћене одговарајућим сликама добијеним коришћењем софтвера GeoGebra и основна идеја је да ученици сами препознају и
откривају особине и све остале задате проблеме „читајући“ графике који се
добијају применом овог софтвера.
Многе савремене
педагошко-методолошке теорије су показале да је ученицима у појединим
случајевима лакше као и да брже усвајају она знања до којих сами дођу
разматрањем већ познатих чињеница и њиховом препознавању у новим проблемским
задацима, па сам стога решила да овај методолошки принцип применим у раду.
Тема рада је
квадратна функција па су у раду обрађене само основне тематске јединице
неопходне за детаљно изучавање и скицирање графика квадратних функција, док су
поједине јединице (Виетове формуле, растављање квадратног тринома,...) само
поменуте у циљу бољег разумевања основног проблема, без додатних доказа и
разматрања.