Закључак

Циљ овог рада је упознавање ученика са појмом квадратне функције, њеним графиком, особинама и карактеристичним тачкама. Лекције су пропраћене одговарајућим сликама добијеним коришћењем софтвера GeoGebra и основна идеја је да ученици сами препознају и откривају особине и све остале задате проблеме „читајући“ графике који се добијају применом овог софтвера.

Многе савремене педагошко-методолошке теорије су показале да је ученицима у појединим случајевима лакше као и да брже усвајају она знања до којих сами дођу разматрањем већ познатих чињеница и њиховом препознавању у новим проблемским задацима, па сам стога решила да овај методолошки принцип применим у раду.

Тема рада је квадратна функција па су у раду обрађене само основне тематске јединице неопходне за детаљно изучавање и скицирање графика квадратних функција, док су поједине јединице (Виетове формуле, растављање квадратног тринома,...) само поменуте у циљу бољег разумевања основног проблема, без додатних доказа и разматрања.